خانه » فروشگاه » آدامس بدون قند » آدامس بدون قند ویویدنت VIVIDENT استورمینگ با طعم اکالیپتوس 12 تایی

آدامس بدون قند ویویدنت VIVIDENT استورمینگ با طعم اکالیپتوس 12 تایی

ویژگی ها:

  • بافت نرم
  • با طعم آدامس سنتی
  • خوشبو کننده دهان
  • بدون قند مصنوعی

52,000 تومان

محصولات پیشنهادی بیزدن آل به شما

آدامس ویویدنت استورمینگ پونه تند بدون شکر 33 گرم از بهترین، باکیفیت ترین و پرفروش ترین آدامس های قهوه آریا است. وقتی این آدامس را می جوید، دهان شما را با عطر و طعم پونه تند خوش بو می کند و از نرمی و لطافت خاصی که دارد لذت می برید. آدامس استورمینگ پونه تند بدون شکر نفس شما را با طعم پونه تند تازه می کند، که علاوه بر این باعث سلامت دهان و دندان های شما نیز می شود.

این جویدنی فوق العاده و پرطرفدار می باشد، که برای خوشبو سازی دهان و همچنین بخاطر عطر و طعم هیجان انگیزی که دارد، شما را سرگرم می کند. همچنین می توانید برای آرام شدن و پاکیزه کردن دندان هایتان از آن استفاده کنید. در زمان گذشته، اروپا طرح درمان بیماری های دهانی و بیماری هایی که توسط دهان جذب می شدند را داد، که با کمک آدامس قابل درمان هستند.

از فواید آن بهبود حافظه علمی و افزایش توان یادگیری کوتاه مدت و بلند مدت شما، تقویت عضله زبان و دهان و… است. آدامس پونه تند بدون شکر از برند معروف ویویدنت می باشد و طعم استثنایی دارد. این محصول چون بدون شکر است، افرادی که رژیم غذایی دارند، ورزشکاران، افراد سالمند و… نیز می توانند بدون نگرانی دریافت کالری آن را مصرف کنند.

آدامس ویویدنت استورمینگ پونه تند بدون شکر 33 گرم هیچ محدودیت سنی ندارد، اما بیشتر در بین نوجوانان پرطرفدار و پر مصرف تر می باشد. دربسته بندی های کاملا بهداشتی و مناسب برای سفارش و تهیه شما عزیزان موجود می باشد. با مراجعه به سایت قهوه آریا می توانید، انواع مختلف دیگر محصولات ما را در تنوع بالا مشاهده و طعم مورد علاقه خود را انتخاب کنید، تا در سریع ترین زمان ممکن برای شما ارسال شود.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

حمل و نقل کالا