خمیر دندان کلگیت colgate VISIBLE WHITE ویزیبل وایت 75 میل

عنوان محصول خمیردندان
برند کلگیت colgate
مدل ویزیبل وایت
کشور مبدا برند آمریکا
کشور سازنده ترکیه
حجم 100 میل
جنسیت یونی س…س
تاریخ مصرف 1 سال
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو
ضد حساسیت بله
سفید کننده بله
محافظ مینای دندان بله
مناسب برای استفاده روزانه
کارکرد جلوگیری از تشکیل پلاک و سفید کننده

84,400 تومان

در انبار موجود نمی باشد

محصولات پیشنهادی بیزدن آل به شما

خمیر دندان کلگیت colgate ویزیبل وایت

محصولی فوق العاده با کیفیت و منحصر بفرد و کار آمد است که مورد تائید دندانپزشکان بوده و میتواند با قابلیت فوق العاده ای که دارد معجزه ای بینظیر برای دندانهایتان باشد.

این خمیر دندان فوق العاده را میتوانید به صورت روزانه و مداوم استفاده کنید. طعم بینظیر آن میتواند بوی بد دهان را به راحتی از بین ببرد و بوی عطر خود را جایگزین کند.

خاصیت سفید کنندگی و تمیز کنندگی خمیر دندان کلگیت ویزیبل وایت بسیار زیاد است و این محصول میتواند دندانهایی به زیبایی مروارید برایتان به ارمغان بیاورد.

این خمیر دندان به هیچ عنوان به مینای دندان آسیب نمیرساند و کاملا ضد پلاک دندان میباشد.

در بسیاری از مواقع به دلیل استفاده نکردن از خمیر دندان مناسب ممکن است بر روی سطح دندان ها لایه ای به نام پلاک پدید آید این لایه به سختی از روی دندانها پاک خواهد شد و موجب بوی بد دهان و همچنین افزایش خطر پوسیدگی و درد دندان ها خواهد شد

این لایه برای مینای دندان بسیار مضر است. برند کلگیت با ساختن این خمیر دندان بسیار عالی و منحصر بفرد این مشکل را بکلی برطرف کرده است و موجب شده که برای همیشه بتوانید با بوی بد دهان و همچنین درد و پوسیدگی دندانها خداحافظی کنید.

این خمیر دندان میتواند در کمترین و کوتاه ترین زمان ممکن دندانها را به بهترین شکل ممکن تمیز و براق کند و بوی بسیار خنک و تند آن میتواند مسواک زدن را برایتان لذتبخش کند.

همچنین این خمیر دندان دارای خاصیت ضد حساسیت بوده که برای حساسترین لثه ها نیز قابل استفاده است و با ملایمت هرچه تمامتر میتواند دندان ها را از آلودگی پاک کند.

استفاده از خمیر دندان ویزیبل وایت کلگیت

شما میتوانید به صورت روزانه و مداوم از این خمیر دندان استفاده کنید و استفاده از آن هیچ مشکلی برای افرادی که لثه های حساسی دارند ندارد.

این خمیر دندان میتواند به راحتی رنگ دانه های زرد سطح دندان را از بین برده و به درخشندگی دندانها کمک کند همچنین سلامت لثه ها را نیر تامین میکند

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

حمل و نقل کالا