خانه » فروشگاه » کرم مرطوب کننده » کرم مرطوب کننده ARKO nem آرکو نم با عصاره طبیعی انار و انگور قرمز فروت 300 میل

کرم مرطوب کننده ARKO nem آرکو نم با عصاره طبیعی انار و انگور قرمز فروت 300 میل

126,000 تومان

در انبار موجود نمی باشد

محصولات پیشنهادی بیزدن آل به شما

کرم مرطوب کننده با عصاره طبیعی انار و انگور آرکو حجم ۳۰۰ میلی‌گرم که به احیای پوست شما کمک می‌کند. محصولی دیگر از آرکو نم که با فرمول غنی‌شده با ویتامین C، یک آنتی‌اکسیدان موثر غنی شده است. کرمی که به پوست شما طراوت می‌بخشد و بدون سولفات و پاربن است. برای انواع پوست کاربرد دارد. کرم انار آرکو با خواص آنتی اکسیدانی خود خاصیت ضد پیری و چروک دارد. پوست را مرطوب، تغذیه و محافظت می کند. به سرعت جذب می شود بدون اینکه لایه ای چربی باقی بماند. به پوست دست ها حالت ابریشمی می بخشد.

عصاره انار دارای خاصیت درمانی نیز هست. بدون جا گذاشتن جای زخم باعث التیام سریع می شود. کرم میوه ای انار آرکو ایده آل برای پوست هایی که در معرض نورخوشید و پیری قرار گرفته اند. هنگامی که به صورت موضعی و به طور منظم استفاده شود می تواند زبری پوست را کاهش دهد. همچنین حدود ۸۲ درصد حجم انار را آب تشکیل داده است. در نتیجه در هیدراته نگهداشتن پوست موثر است.

آیا کرم مرطوب کننده با عصاره طبیعی انار و انگور آرکو حجم ۳۰۰ میلی‌گرم دستان شما را هیدراته نگه میدارد؟

خشکی طولانی مدت و شرایط محیطی سخت می تواند دستان شما را خشک و شکننده کند. این می تواند به یک فرآیند دردناک تبدیل شود. به سرعت با یک مرطوب کننده مناسب حالت طبیعی پوست را به او باز گردانید. کرم آرکو کاسه ای انار را خریداری کنید که سرشار از ویتامین و عصاره انار است. این محصول پوست آسیب دیده را بهبود می بخشد.

کرم طبیعی دست انار آرکو رطوبت پوست شما را تامین می کند. دست ها را کاملا هیدراته نگه می دارد و آنها را سالم تر می کند. مواد مغذی مانند ویتامین E،C، شی باتر و روغن های ضروری در کنار هم خشکی پوست را از بین می برند. مرطوب کننده باعث می شود که پوست شما انعطاف پذیر و نرم باشد. آبرسانی بسیار زیاد از یک مرطوب کننده دستان شما را از آلودگی های محیطی محافظت می کند.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

حمل و نقل کالا