شامپو سر وبدن مردانه آلمانی نیوآ Nivea Active Clean مناسب انواع پوست و مو 500 میل

  • حاوی ph متعادل
  • حاوی رایحه ملایم
  • مخصوص انواع پوست و مو
  • مناسب برای آقایان
  • حاوی ویتامین های مغذی پوست و مو
  • شناسه محصول:4005900414243

Original price was: 279,000 تومان.Current price is: 229,000 تومان.

در انبار موجود نمی باشد

شناسه محصول: 4005900414243 دسته: , برچسب:

محصولات پیشنهادی بیزدن آل به شما

   پس از یک روز کاری وقتی خسته به خانه برمی­گردید رفتن به یک حمام آب گرم  و از بین بردن خستگی و آلودگی بدن می­تواند شما را سرحال کند. اما شاید بسیاری از شما بگویید هر روز حمام رفتن پوست بدن را خشک می­کند و باعث خارش و در نتیجه حساسیت و زخم­های سطحی می شود؛ و یا اینکه از پایین بودن قابلیت کف کردن شوینده ­های خوش عطر شکایت داشته باشید و ترجیح بدهید یک روز درمیان و با همان شوینده­های معمولی استحمام کنید. اما در این صورت یک شب در میان احساس سرحالی و پاکیزگی نخواهید داشت و خودتان را از داشتن بدنی خوش­بو منع می­کنید.  یک شوینده جذاب که با داشتن آن هرروز را با اعتماد به نفس آغاز می­کنید و شب­ها برای استحمام مشتاقانه داوطلب  می­شوید. ژل شستشوی بدن مردانه اکتیو کلین نیوا یک شوینده به صرفه با کف زیاد است که علاوه بر پاک سازی پوست و خوش بو کنندگی بالایی که دارد خاصیت مرطوب کنندگی و مراقب از پوست را هم داراست.

نحوه استفاده

   مقدار کمی ژل شستشوی بدن مردانه اکتیو کلین نیوا را به طور مستقیم و یا با استفاده از لیف بر روی بدن خود پخش کنید . ترجیحأ پوست­تان رابا کمک لیف به ژل شستشوی بدن مردانه اکتیو کلین نیوا آغشته کنید تا هم با کف بیشتر و به صرفه تر استحمام کنید و هم با استفاده  مستقیم به پوستتان آسیب نرسانید. هرچند محصولات شوینده ای که به شکل ژل تولید می شوند قابلیت استفاده مستقیم بر روی پوست را دارند اما اگر پوست خشکی دارید رعایت این نکته برای شما مفید خواهد بود.

تأثیر استفاده

   با استفاده از ژل شستشوی بدن مردانه اکتیو کلین نیوا بدنی خوش­بو خواهید داشت و نیاز کمتری به محصولات ضد تعریق پیدا خواهید کرد. همچنین به دلیل خاصیت مرطوب کنندگی این محصول هرگز پوستتان خشک نخواهد شد و می توانید هر روز بدون نگرانی استحمام کنید. به علاوه اینکه  ژل شستشوی بدن مردانه اکتیو کلین نیوا خاصیت احیا کنندگی هم دارد؛ یعنی اگر پیش از این پوست شما در اثر استفاده از شوینده­های صابونی آسیب دیده است بعد از مدتی  این آسیب ها را برطرف خواهد کرد

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

حمل و نقل کالا