خانه » فروشگاه » ماسک صورت بادی شاپ BODY SHOP » ماسک صورت انگلیسی بادی شاپ BODY SHOP Mediterranean Almond Milk with Oats تسکین دهنده پوست صورت جو دوسر و شیر بادام مدیترانه ای 75 میل
ماسک صورت انگلیسی بادی شاپ BODY SHOP Chinese Ginseng & Rice روشن کننده پوست حاوی جینسنگ و برنج چینی 75 میل قیمت اصلی 690,000 تومان بود.قیمت فعلی 590,000 تومان است.
بازگشت به محصولات
ماسک صورت انگلیسی بادی شاپ BODY SHOP British Rose حجم دهنده گل رز بریتیش 75 میل قیمت اصلی 690,000 تومان بود.قیمت فعلی 590,000 تومان است.

ماسک صورت انگلیسی بادی شاپ BODY SHOP Mediterranean Almond Milk with Oats تسکین دهنده پوست صورت جو دوسر و شیر بادام مدیترانه ای 75 میل

ویژگی‌ها:

  • مناسب پوست حساس
  • حاوی عصاره بلغور جو دو سر، شی باتر، عصاره آلوئه ورا و شیر بادام ارگانیک
  • تسکین دهنده پوست
  • نرم و مرطوب کننده پوست
  • جلوگیری از خارش پوست
  • آرامش بخش پوست صورت
  • بافت کرمی و نرم
  • تقویت کننده و مغذی پوست
  • لایه برداری ملایم پوست
  • شناسه محصول: 5028197920449

قیمت اصلی 690,000 تومان بود.قیمت فعلی 590,000 تومان است.

محصولات پیشنهادی بیزدن آل به شما

پوست ما به دلیل اینکه دائما در معرض عوامل محیطی مخرب مانند آلودگی‌ و باکتری‌ها قرار می‌گیرد؛ به مرور تیره و کدر شده و خسته به نظر می‌رسد. در اینصورت، راه چاره استفاده از یک ماسک لایه بردار مناسب است. ماسک صورت قهوه نیکاراگوئه بادی شاپ، پوست شما را به آرامی لایه برداری کرده و سلول‌های مرده روی آن را پاک می‌کند.

این ماسک برای پوست‌هایی که طراوت خود را از دست داده‌اند بسیار مفید بوده و به طور مؤثر، آلودگی‌هایی را که منافذ پوست را مسدود کرده‌اند پاک می‌کند و به شما در داشتن پوستی شاداب‌تر، تمیزتر و روشن‌تر کمک زیادی می‌کند. همچنین محصول فوق با پاکسازی ناهمواری‌های روی پوست مانند جای زخم و جای جوش، پوستی سالم و شفاف را برایتان به ارمغان می‌آورد. با خرید ماسک صورت قهوه بادای شاپ، طراوت و شادابی را به پوستتان بازگردانید و پوستی صاف و یکدست داشته باشید.

مواد تشکیل دهنده اصلی محصول

  • پودر دانه قهوه

دانه قهوه سرشار از مواد مغذی است. کافئین موجود در قهوه، خاصیت ضد التهابی و آنتی اکسیدانی بسیار خوبی داشته و پوست را به طور ملایم لایه برداری می‌کند و باعث روشن‌تر شدن رنگ پوست می‌شود. همچنین از دیگر خواص آن می‌توان به افزایش گردش خون در پوست، کمرنگ کردن لکه‌های پوستی، متعادل کردن PH پوست و بهبود آکنه اشاره کرد.

  • نیشکر

نیشکر منبعی غنی از مواد معدنی و ویتامین‌های C، A و B کمپلکس است. وجود این مواد در نیشکر، آن را به یک گزینه خوب برای درمان آکنه و همچنین چین و چروک‌های روی پوست تبدیل کرده است. اسیدهای آلفاهیدروکسی موجود در نیشکر مانند اسید گلیکولیک، باعث شده است که این گیاه خاصیت لایه برداری فوق‌العاده‌ای داشته و پوست را از آلودگی‌ها و سلول‌های مرده پاک کند.

  • کره کاکائو

کره کاکائو روغن استخراج شده از دانه‌های کاکائو است. این روغن یک مرطوب کننده عالی برای پوست به شمار می‌رود و آن را به صورت عمیق آبرسانی می‌کند. همچنین از پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش محافظت کرده و جریان خون را در پوست بهبود می‌بخشد و از پیری زودرس آن جلوگیری می‌کند.

  • روغن دانه قهوه

روغن دانه قهوه به دلیل وجود مقادیر زیادی اسیدهای چرب و ویتامین E از پوست در برابر آفتاب سوختگی و آسیب‌های ناشی از رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند. همچنین با افزایش تولید کلاژن در پوست، به نرم و لطیف شدن آن کمک زیادی می‌کند.

  • شی باتر

شی باتر از میوه درخت شی در مناطق بومی غرب آفریقا استخراج می‌شود. اسیدهای چرب موجود در این روغن، باعث می‌شود که استفاده از آن پوست را نرم و مرطوب کند. همینطور این روغن به بازسازی سلول‌های پوستی کمک شایانی کرده و پوست را جوان و شاداب می‌کند.

نحوه مصرف:

  1. ابتدا پوست صورت خود را به طور کامل پاکسازی و تمیز کنید.
  2. میزان مناسبی از محصول را با نوک انگشت و یا براش مخصوص روی پوست خود بمالید.
  3. بعد از 5 دقیقه با آب گرم و با حرکات دایره‌ای بشویید تا پوستتان لایه برداری شود.
  4. 2-3 بار در هفته این عمل را تکرار کنید.
  5. از تماس محصول با پوست اطراف چشم‌ها و لب‌ها خودداری کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

حمل و نقل کالا