جو دو سر پرک زیرا ZIRA OAT FLAKES مناسب صبحانه 400 گرم

129,000 تومان

6 در انبار

شناسه محصول: 6261037300592 دسته: , , برچسب:

محصولات پیشنهادی بیزدن آل به شما

جو دوسر پرک نوعی غله کامل است که در کوتاهترین زمان ممکن برای آماده شدن نیاز دارد.
✨از این محصول معمولا در تهیه صبحانه یا میان وعده استفاده می‌شود. جو دوسر پرک بیشتر از غلات دیگر پروتئین و چربی دارد. استفاده از جو دو سر پرک به علت افزایش ترشح نیتریک اسید به کاهش فشار خون کمک می‌کند. همچنین در باز کردن رگ‌های خونی و بهبود جریان خون نیز موثر است. وجود فیبر بتاگلوکان در این محصول موجب کاهش سطح کلسترول شده و بیماری‌های قلبی را کاهش می‌دهد.
✨جو دوسر شاخص گلیسمی پایینی دارد، همچنین مقادیر بالای فیبر موجود در آن به تنظیم سطح قند خون در افراد مبتلا به دیابت نوع 2 کمک می کند
✨فیبر موجود در جو دوسر، موجب سیری در افراد می‌شود و در نتیجه زمان گرسنگی را به تاخیر می‌اندازد. در نتیجه فرد کمتر احساس گرسنگی می‌کند و این موضوع موجب کاهش وزن خواهد شد. علاوه بر این مقادیر بالای فیبر موجود در جو دوسر به بهبود حرکات روده کمک کرده و یبوست را درمان می کند.
✨ویتامین E موجود در سبوس جو دوسر به کاهش جذب کلسترول از روده کمک کرده و باعث حفظ سلامت قلب می شود.
✨اسید های آمینه و سایر مواد مغذی موجود در جودوسر به تولید ملانین در بدن کمک کرده و بی خوابی شبانه را درمان می کنند. جو دو سر همچنین تولید انسولین را افزایش داده و به مسیر های عصبی کمک می کند تا تریپتوفان را دریافت کنند. تریپتوفان، اسید آمینه ای است که به عنوان یک آرام بخش برای مغز عمل کرده و بی خوابی را درمان می کند.
✨جو دوسر مقادیر بالای ویتامین های B دارد که به کاهش هورمون استرس و افزایش سروتونین کمک کرده و با کاهش استرس و اضطراب به درمان افسردگی کمک می کنند.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

حمل و نقل کالا