ویفر ایتالیایی لواکر کوادراتینی Loacker – Peanut Butter با طعم کره بادام‌ زمینی 125 گرم

145,000 تومان

شناسه محصول: 8000380205486 دسته: , , برچسب:

محصولات پیشنهادی بیزدن آل به شما


  • ترکیبی نفیس از طعم کاکائو و فیلینگ خوشمزه کره بادام زمینی را تجربه کنید. با چهار لایه سخاوتمندانه پرکننده خامه (75 درصد محصول) پر شده و از مرغوب ترین بادام زمینی با دقت انتخاب شده (24 درصد خامه) تهیه شده است. این کیف سایز خانوادگی، میان‌وعده‌ای عالی برای استراحت کاری یا مطالعه، بازی یا شب فیلم با دوستان و عزیزانتان است یا می‌توانید خودتان با یک فنجان کاپوچینوی خوشمزه لذت ببرید. کره بادام زمینی Loacker Quadratini یک غذای دلپذیر برای هر طرفدار بادام زمینی است. این محصول غیر GMO پروژه تایید شده است.
  • 30 درصد شکر کمتر از برندهای پیشرو ویفر – Loacker Quadratini حاوی حداقل 30 درصد شکر کمتر از میانگین کلوچه های ویفری پر شده در بازار است. 6 9 گرم در مقابل 15 22 گرم شکر در هر وعده. به اطلاعات تغذیه برای محتوای چربی اشباع مراجعه کنید.
  • مواد اولیه با منبع پایدار – ویفرهای کره بادام زمینی Loacker Quadratini با بهترین بادام زمینی با دقت انتخاب شده (24 درصد از خامه) ساخته شده اند. تمام محصولات ما فقط با مواد اولیه تایید شده ساخته می شوند.
  • ایده طرز تهیه دسر مهمانی سریع – از کوکی‌های ویفر کره بادام‌زمینی ما برای درست کردن ویفر استفاده کنید. به آرامی یک چوب را در لقمه ویفر فرو کنید و آنها را مستقیماً در شکلات ذوب شده مورد علاقه خود فرو کنید تا کاملاً پوشانده شود. پس از آن، آنها را در مواد رویه مورد علاقه خود فرو کنید، آنها را در یک جعبه دربسته قرار دهید و در یخچال بگذارید تا شکلات سفت شود. لذت ببرید!

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

حمل و نقل کالا